piątek, 20 września 2013

W brązach

Mojej mamie bardzo spodobał się poprzedni naszyjnik. Jednak w ogóle nie jest w jej kolorach. Lubuje się ona w brązach i beżach, więc postanowiłam zrobić coś podobnego, co pasowałoby jej pod względem kolorystycznym.


Zawieszka mojej mamy jest jednak nieco inna od poprzedniej, nie tylko pod względem kolorystyki. Postanowiłam dodać jeszcze jeden element pod spodem, żeby całość nie wyglądała zbyt ciężko, a także, żeby lekko wydłużała sylwetkę.


Prostokątny Bronzyt i pastylkę Jaspisu oplotłam koralikami toho 11/o matallic iris brown, dark bronze oraz 15/o opaque-lustered dark beige. Całość zawiesiłam na peyote'owej rureczce.


Tył podszyłam ekologiczną skórką.



***

Naszyjnik zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra - Pory roku: Jesień

4 komentarze:

  1. Piękny naszyjnik :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta piękny ten naszyjnik. Idealny na jesienną porę. Dobrze, że go zgłosiłaś, trzymam kciuki za wyzwanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...