niedziela, 11 listopada 2012

Naszyjnik z Agatem

Jakiś czas temu na giełdzie minerałów w Gliwicach zakupiłam kilka plastrów Agatu. Chciałam spróbować czegoś nowego i zrobić naszyjniki, oprawiając kamień koralikami.

Oto pierwszy z nich:


Całość jest wypleciona z koralików toho opaque jet 11/o i 15/o oraz metallic iris purple 11/o.
Długość sznura z zapięciem: 50cm
Wymiary zawieszki: 3cm x 5,5cm
Zawieszka jest dwustronna.




Tutorial na oprawienie kaboszonu znalazłam w jednej ze szkółek Craftladies.

Naszyjnik zgłaszam  na wyzwanie Asi: Coś Nowego

6 komentarzy:

  1. Widziałam na żywo agacik ma cuuudny kolorek na zdjęciu tego nie widać. A naszyjnik piękny co tu dużo mówić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kamień w równie cudownej oprawie. Niesamowity kolor! Fajnie, że zdążyłaś na wyzwanie, dziękuję za dołączenie pracy i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudo! piękny kolor! bardzo mi się podobają takie naszyjniki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piekny okaz Ci sie trafil! Idealnie go oprawilas, swietny efekt. Juz go widze w komplecie z małą czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten wzór , czy to przypadkiem nie jest plagiat ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, sznur jest zrobiony według ogólnodostępnego wzoru weraph na sznur w kropki, a kamień jest opleciony po prostu koralikami w dwóch kolorach, więc ciężko tu mówić o plagiacie.
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...