środa, 17 października 2012

Wymianka kolczykowa

Bralam ostatnio udział w wymiance kolczykowej organizowanej przez MysteriousKatinka z bloga Moja Koralikowa Pasja.

Moją wymiankową parą była Agnieszka.

Oto co od niej dostałam:








W paczce była jeszcze duuuża czekolada Studentska, ale nie zdążyłam jej obfocić, bo od razu została zjedzona ;)


A oto zawartośc paczki, którą wysłałam Agnieszce:





Kolczyki koła wykonane z koralików toho 11/o w kolorach silver lined frosted lt topaz oraz silver lined frosted crystal. Takie kolczyki robiłam pierwszy raz, więc było to dla mnie małe wyzwanie, ale jestem z nich zadowolona :)



I jeszcze kolczyki kulki wykonane z koralików toho 11/o w kolorze silver lined purple.





1 komentarz:

  1. Serdecznie zapraszam na mojego bloga z wymiankami.
    Zajrzyj koniecznie!
    www.wymiankowatakadziwna.blogspot.com

    Jeśli nie akceptujesz spamu - usun ten komentarz.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...