piątek, 28 września 2012

Czarno-różowy zygzak

Zakulkowałam się chyba na dobre ;)
Ale ja już tak mam - jak nauczę się czegoś nowego, to robię to aż do znudzenia.
Oprócz wyplatania zwykłych kulek, zaczęłam też kombinować w różnymi wzorami. Tym oto sposobem powstał zygzakowaty komplet.
Całość jest wypleciona z koralików toho 11/o w kolorach opaque jet, silver lined purple oras silver lined milky hot pink .



Długość bransoletki wraz z zapięciem: 19 cm.



A długość kolczyków z biglem wynosi 6cm.




***

A tak przy okazji, to co powiecie na jakieś candy z kulkami w roli głównej?

1 komentarz:

  1. Tworzysz piękne rzeczy, ja niestety nie mam już sił by nauczyć się takich bransoletek koralikowych. Dużo próbowałam i nic nie wychodzi, ciagle mi się plączą. A może masz ochotę na wymiankę bransoletkową? Zapraszam http://liebreizmalowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...